Contact Info / Websites

All 4 movie Reviews


Soulja Boy Tell Em Soulja Boy Tell Em

Rated 5 / 5 stars

Stop what you're doing

This aint soulja boy lol.... this is broken equipment look them up they do a whole bunch of animations like this that make fun of rappers



Blamformers! Blamformers!

Rated 5 / 5 stars

Lmao!

D-Fear and Mind Chambers segment were HILARIOUS!!



Press Start: Endgame 1 Press Start: Endgame 1

Rated 4.5 / 5 stars

Lol 1st Flash to actually make me laugh in a while

The Voice Acting was fantastic, and the timing of the jokes was PERFECT. Keep up with the good work!
Hope to see a new addition to the series some time in the future.



Spinister Ep. 005 Spinister Ep. 005

Rated 2.5 / 5 stars

Damn you!

I'll bet this only passed because all of the "Sin" crew fived it. I am not going to critisize you on that because i would do the samething lawl.But you dont even need them to get your flash through if you just added some more animation to this, the graphics are very unique and stylish. If you expanded this movie with the sort of animation you have there, you could probably get a home pager.


Spinister responds:

there is no such thing as a "Sin Crew", they are all my alts

and yeah i agree i just need a story that doesnt suck total ass or i need a bunch of faggots to massvote my shit

i mean how do you think Eddsworld and Wonchop win awards its certainly not because they are funny, talented or original